Kadri Kõusaar “Ego”

23343375._UY475_SS475_

  • “Olen olnud maailmast ära lõigatud, keegi pole mind otseselt seganud ega piinanud, ja sellised tingimused lihtsalt sunnivad olema originaalne.”
  • Aga ma ei kirjutagi kriitikutele või rahvale. Ma kirjutan oma üleminekutele.
  • Elu – see peaks olema ainult head inimesed, hea muusika, hea toit, head filmid, head raamatud jne. Vältimatut ebameeldivat peaks olema võimalikult vähe.
  • …ma ei usu näärivanadesse või sellesse, et keegi mulle elus midagi kandikul ette toob. Kõik on startup, kõik tuleb ise teha, ise alustada, ise püsti panna, varastada iseenda öötunde ja noorust, ja sellega tund tunni, päev päeva, nädal nädala, aasta aasta haaval midagi ilusat ehitada.
Lisa kommentaar

